Oferta

  Systemy zarządzania 2018-02-23

Systemy zarządzania

Systemy Zarządzania wdrożone na podstawie norm ISO lub standardów branżowych cechuje burzliwy rozwój. Normy ISO i standardy branżowe w kontekście prawa są dobrowolne, niemniej każdy podmiot gospodarczy pragnie współpracować z kontrahentami o wysokiej kulturze organizacyjnej, posiadającymi wdrożone systemy jakości. Zachęcamy do wdrażania uznanych przez otoczenie biznesu normatywnych rozwiązań systemowych.

  • 603407 visitors
Więcej ...

  Systemy obiegu dokumentacji 2018-10-16

Systemy obiegu dokumentacji

Informacja jest podstawową siłą napędową rozwoju cywilizacyjnego. Kluczowym czynnikiem pozwalającym na jej zastosowanie jest przede wszystkim dostępność. Gwarancją tego atrybutu są systemy i narzędzia komunikacji.

  • 86202 visitors
Więcej ...

  Automatyzacja procesów produkcyjnych 2018-03-08

Automatyzacja procesów produkcyjnych

Automatyzacja procesów produkcyjnych jest zestawem działań związanych z doskonaleniem organizacji. Głównym celem automatyzacji jest minimalizacja udziału człowieka w obsłudze procesów. Drugim w hierarchii jest poprawa jakości procesów masowych i standaryzacja procesów i produktów.

  • 85701 visitors
Więcej ...

  Restrukturyzacja przedsiębiorstw 2018-03-08

Restrukturyzacja przedsiębiorstw

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa należy do działań doskonalących wykonywanych w już istniejącej na rynku organizacji. Najczęściej jest realizowana w sytuacji, w której właściciele szukają uzasadnienia dalszego prowadzenia organizacji bądź aktualny sposób jej funkcjonowania jest nieefektywny. Jest zbiorem procesów bardzo silnie ingerujących w dotychczasową strukturę działania organizacji, we wszystkie jej procesy. Efektem jej przeprowadzenia, może ulec zmianie infrastruktura, struktura organizacyjna, oferta rynkowa firmy.

  • 85792 visitors
Więcej ...

  Doskonalenie organizacji 2018-03-08

Doskonalenie organizacji

Doskonalenie organizacji jest najczęściej realizowane w ramach wdrażania i utrzymywania Systemu Zarządzania Jakością, zaprojektowanego zgodnie z wymaganiami normatywnymi. W ramach funkcjonowania systemów zarządzania jakością potencjał organizacji jest w głównej części alokowany na likwidację wad i ich przyczyn. Marginalnymi są czynności doskonalące skutkujące wyższą sprawnością procesów, zmniejszającymi marnotrawstwo, w których jest istotne źródło poprawy efektywności (zyskowności) działalności gospodarczej.

  • 85691 visitors
Więcej ...

  Zarządzanie strategiczne 2018-03-08

Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne to kierowanie zasobami organizacji nastawione na cele, które spodziewamy się osiągnąć w okresie kilku lat. Przewodnim kontekstem ich formułowania i planowania działań do ich osiągnięcia jest rozwój, któremu w konsekwencji towarzyszy wzrost zysków (zwiększenie przychodów i/lub minimalizacja kosztów).

  • 85691 visitors
Więcej ...

  Analizy marketingowe 2018-03-08

Analizy marketingowe

Każda organizacja dąży do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Poszukuje skutecznych rozwiązań bieżących problemów. Menadżerowie działają z zamiarem kupowania wyłącznie w cenach promocyjnych, a pragną sprzedawać w cenach odpowiadającym lukratywnym biznesom. Niemniej wnioski w badań w obszarze zarządzania można sformułować: relacja między celem jaki chcemy osiągnąć a zasobem, który wykorzystujemy do jego osiągnięcia to – „adekwatność”! Jest to zasada istotna w procesach zdobywania i utrzymania rynku, determinująca poważne skutki, szczególnie przy prowadzeniu nowych działalności. Tym samym, przy planowaniu przedsięwzięć biznesowych zaleca się przeprowadzanie analiz marketingowych.

  • 85691 visitors
Więcej ...

Szukaj

Oferta

Zespół świadczy usługi doradcze w dziedzinie zarządzania, wdrożenia i utrzymywania systemów zarządzania, analiz marketingowych, zarządzania strategicznego, restrukturyzacji przedsiębiorstw, doskonalenia organizacji przy uwzględnieniu systemowych rozwiązań informatycznych, nie wykluczając automatyzacji procesów produkcyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych.Więcej ...

O nas

Zespół działający w ramach marki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dyscyplinie zarządzania, przeprowadził wdrożenia systemów zarządzania w przeszło 420 organizacjach – biorąc pod uwagę wyłącznie marki Klientów. Ze znaczną częścią z Nich współpracuje nieprzerwanie już od 20 lat.Więcej ...