Systemy obiegu dokumentacji

W zakresie obiegu dokumentacji oferujemy:

1. Platformy komunikacji internetowej pozwalające na publikowanie informacji dla klientów, partnerów biznesowych, pracowników, co do których można ustalić dedykowany i niezależny poziom dostępu od publicznego (wszyscy internauci) po dostęp indywidualny (logowanie, szyfrowanie).

 

2. Dedykowane systemy obiegu dokumentacji z usługami serwisowymi.

 

3. Konsultacje w zakresie racjonalizacji dokumentacji firmowej.

Szukaj

Oferta

Zespół świadczy usługi doradcze w dziedzinie zarządzania, wdrożenia i utrzymywania systemów zarządzania, analiz marketingowych, zarządzania strategicznego, restrukturyzacji przedsiębiorstw, doskonalenia organizacji przy uwzględnieniu systemowych rozwiązań informatycznych, nie wykluczając automatyzacji procesów produkcyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych.Więcej ...

O nas

Zespół działający w ramach marki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dyscyplinie zarządzania, przeprowadził wdrożenia systemów zarządzania w przeszło 420 organizacjach – biorąc pod uwagę wyłącznie marki Klientów. Ze znaczną częścią z Nich współpracuje nieprzerwanie już od 20 lat.Więcej ...